googlea832c7264a4d8240.html לימודי צורפות במרכז – הוראות הגעה וטיפים נוספים- אורנית בר-נס סטודיו ללימודי צורפות
top of page

לימודי צורפות במרכז – הוראות הגעה וטיפים נוספים

על גבול גבעתיים תל אביב, ליד נחלת יצחק ממוקם הסטודיו שלי. לאורך השנים הגיעו ומגיעות לסטודיו נשים מהסביבה, אבל גם מירושלים, אורנית, טל שחר, באר שבע, ואפילו אילת. אחת הסיבות החשובות היא נוחות ההגעה, שנובעת מכך שהסטודיו נמצא בקרבה לצירי תנועה ראשיים.

בפוסט הזה אתן הוראות הגעה פשוטות אל הסטודיו שנמצא ברחוב הל"ה 2 בגבעתיים ומספר טיפים נוספים לבחירה שתהיה נכונה לך.


מפה של הצומת בין רחוב הל"ה, אבני הזיכרון ועליית הנוער שחוצה בין גבעתיים לתל אביב
מיקום הסטודיו על גבול גבעתיים תל-אביב

לימודי צורפות במרכז במכונית, ברכבת ובאוטובוס

במכונית ההגעה נוחה בזכות מיקום הסטודיו, שנמצא במרחק דקות ספורות ממחלף השלום בכביש 20 (איילון) וכרבע שעה ממחלף האלוף שדה שמתחבר לכביש 4. החניה ברחוב היא בכחול לבן עד לשעה ארבע אחר הצוהריים ולאחר מכן ניתן למצוא חניה ברחובות המקבילים או בחניון נחלת יצחק 35 תל אביב, שנמצא במרחק של 4 דקות הליכה מהסטודיו.

הרכבת קרובה גם היא וניתן להגיע מתחנת השלום ברגל (כ־12 דקות הליכה) או לעלות על אחד מקווי האוטובוס שמגיעים בקרבה לסטודיו כמו: 62, 63, 36 ועוד.

באוטובוס קל להגיע אליי בזכות הקרבה של הסטודיו לרחובות מרכזיים כמו עליית הנוער, כצנלסון ודרך השלום, שמאפשרים להגיע בקלות בעזרת מגוון רחב של קווי אוטובוס שמחברים את הסטודיו עם תל אביב, רמת גן, קריית אונו, בת ים, חולון ועוד.


צילום של שולחן צורפות בסטודיו לצורפות
צילום: ליאור והדס - מבט אל תוך הסטודיו

ואחרי שנפתרה סוגיית ההגעה – איך בוחרים סטודיו?

לפעמים אני נשאלת למה נשים שגרות רחוק, בוחרות בלימודי צורפות במרכז וספציפית בסטודיו שלי? כמובן שהתשובה נמצאת אצל כל אחת ואחת, אבל כשבוחרים היכן ללמוד צריך לשקלל מספר רב של נתונים. וחשוב להבין מה כל אחת מחפשת ומה היא תקבל מהמורה שבחרה.

בסטודיו שלי הלימודים דומים לשיעור פרטי. בכל שיעור יש עד שתי נשים, כשלכל אחת עמדה משלה והיא מתקדמת בקצב שלה, לא תלויה בשנייה. על השיעורים משלמים מדי חודש מראש כשכל אחת יכולה להחליט האם היא ממשיכה לחודש הבא או מפסיקה, וכל זאת במטרה לאפשר את המרחב הטוב ביותר ללמוד את מלאכת הצורפות.


טיפ נוסף וחשוב הוא להתבונן בעבודות של המורה במטרה להבין האם אותו צורף או צורפת יוכלו לקדם אותך למקום שאת מבקשת מבחינה מקצועית. בנוסף, דברי עם המורה המיועד ונסי להבין האם הוא או היא מתאימים לך. אני לדוגמה, לא מתאימה לכל אחת. אני יסודית ולא מתאימה למי שמעוניינת בקיצורי דרך. וזה היתרון הנוסף בסטודיו הפרטי, כל אחת יכולה לבחור את המורה או המורה שנכונים עבורה.

לפרטים נוספים ניתן להיכנס לשאלות ותשובות אך בהחלט עדיף להתקשר.

מחכה להכיר ולשוחח, אורנית.



bottom of page